Friday, 15 July 2011

Sambungan hari tu..

Assalamualaikum...sume..
ok..smbngan dripde story hari tu..
nak mule dari mne ye??oklah..aku smbg dripde tak prnah bgi mke kat aku tu..
ayah aku ni sbnarnye takdelah garang sngat(tpi dlu granglah)tpi die tgas..kat rumah bnyk pantang larang..antrenye ialah tak bleh kluar mlamlah,naik motor kne naik dgn org yg brlsen,tak bleh prgi main game kat pkan(bli game lgilah) dan bnyk lgilah..(klau cite satu perstu kot tak bleh ingat karang..hehehe)...tapi aku kdg2 langgar gak praturan2 die..tulah psal hmpir stiap hari aku dok kne marah je..(memang salah aku pon."-")
oklah pasal citer lain plaklah..
Aku seorg yang agak slamber dan kdg2 agak pemalu skit dgan prempuan..tntg nme yg diberi plak ramai yang pernah bertnye kat aku kenapa aku org negeri sembilan tapi nme dpan aku ade Megat kat depan lbih2 lagi sbb nme ayah aku nme org biase yg takde nme megat kat depan..(Darus Salim bin Bulin).actually,mak aku adalah kturunan raja(Raja Puteh Halimah binti Raja Ahmad)..tapi memandangkan ayah ak adalah rakyat biase,tulah sebabnye aku dapat nme Megat instead of Raja tu..(sebenarnye aku tak kisah pon dgn sume tu..tak dapat pon takpe)
Hobi aku ialah bermain gitar..walaupun tak shandal sham kamikaze..tpi ak tetap brminat brmain gtar demi mendapatkan ilmu..iyelah,aku blajar gitar pon bkan sbab nak jadi artis ke nak jadi popular ke..ak just minat blajar je..tapi bleh gak dgnekan utk mengusyar awek2 ..ceh takdelah..grau(klau btolpon ap slahnye..hehehe)


                                                Sham Kamikaze..abg angkatku yang tak terangkat..


                                                    posing je lebih..tak handal pon sebenarnye.hehehe

Makanan kgemaran aku pulak iyelah dadih jagung.
Kawan2 aku slalu komen:wei Khud,kau ni prangai je legend tpi mkan dadih?jagung lak tu..hahaha..
kmudian ak dgan mke slambenye menjawab:perut aku,bkan perut korang..
terus terdiam..................................................krit3(bunyi cengkerik)

                                           dadih jagung kegemaranku..pehh!!!!

Nampaknye waktu tidak mengizinkan utk ak untuk mengetaip dgn lbih bnyak lgi..jdi ak terpakse smbngkan ke mse yang akn datang..InsyaAllah...Assalamualaikum


Pengajaran hari ini:berhati-hatilah dijalan raye..(takde kne mngene pon)

8 comments:

Anonymous said...

wahhh..dah pandai nk usha gadis2..hehe..
good2, menarik

Megat Khudri said...

hahaha..ok..thanks

tree_hugger said...

WEH~! ptot tnye ak men muzik apa... kompang lak ek... ak nk bljr men gtar ngn ko r!!!

Megat Khudri said...

hahaha..nanti jelah..gitar ak tak bawaklah..

Dhia BellamiZam said...

dadih jagung 1..HAHA

Megat Khudri said...

hahaha..

k e y r i said...

petang esok nak pinjam singgit, nak beli dadih. haha :P

Megat Khudri said...

takde duit..hahaha