Thursday, 14 July 2011

Sepatah due kate tentang aku

Megat Muhammad Khudri..bajet tak?



Salam dan HI!!Namo den Megat Muhammad Khudri Bin Darus Salim..but you all can just call me Megat @ Khudri @ Khud..Untuk pengetahuan blogger2 skalian..aku ni bru je buat blog hari ni..jadi tak bnyak yang ak tahu  pasal dunie blog ni..jdi hrap korg sume understand yg aku ni takdelah shandal mne2 blogger2 veteran yg mmg dah lme dgan dunie blogger ni mcam nora elina,nelly the strange,keyri fakhri dan lain2...

Oh!!trlupe nak story lbih skit psal dri aku..
ok..aku ni dilahirkan pade 15 september 1993 di hospital besar kuala pilah di negeri sembilan darul khusus..iaitu sebuah negeri yg beradat dan mngamalkan adat perpatih..
                                                         Negeri pengaruh Minangkabau

kemudian,aku dibesarkan oleh kedue ibu bapa ku di kampung padang jual yng trletak di daerah johol negeri sembilan...klau korg tak prnah dengar tmpat tu pon aku tak marah pon sbab tmpat tu pon agak pedalaman dan terpencil skit..(lain kali ajelah ak cerite tntg tmpat nidgn lebih lanjut..)


                                                              Johol daripade Tampin

Aku ade 4 adik bradik dan akulah yang bongsu..klau cite psal bongsu msti kbnyakan korg fkir yang aku ni msti manje dan jdi intan payung mak dan ayahkan?TAAAAAK!!!untuk pengetahuan korg ayah aku ni seorg yg tegas(maklumlah bekas guru disiplin sekmen ZA'BA)..Die tak prnah bgi mke pon kat aku lbih2 lagi sbb aku ni yg bleh dkrekan agak nakal gaklah..hahahaha

oklah..nmpaknye ni dah lbih drpd sepatah due kate ni..hehehe..nmpaknye aku trpakse smbg story aku ni pade mase yang akan datang..hope you all enjoy..Assalamualaikum..

7 comments:

k e y r i said...

untungla budak hot, awek ramai, amoi2 usha, senior2 usha, hero kampung, pandai ckp cina, keturunan mix, hero silat lintau , anak mak ayah, cucu datuk, kesayangan *****. UNTUNGLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~~ hahaha

Megat Khudri said...

Pembetulan:maria elena bkan nora elena..slah taip

k e y r i said...

haha coverline da~ wakakakakakaka

Dhia BellamiZam said...

happy blogging... :)

Megat Khudri said...

ok..thanks

Anonymous said...

tahniah2.moga dpt mmberi manfaat kpd diri dan org lain..teruskn menulis.! =)

Megat Khudri said...

thanks Anonymous