Tuesday, 19 July 2011

SMK DUAM

Assalamualaikum...

OK..sebelum ak bermule,aku nak minta maaf krne dah lme tak update sbb task banyaklah minggu ni..tulah yang tkde time tu nak update blog...

Ok..Hari ni aku nak cite skit psal sekolah lame aku kat SMK Datuk Undang Abdul Manap di johol..(SMK DUAM)


                                                                 Lencana SMK DUAM

Smk duam ni adlah sbuah skolah yang terletak di luar bandar..walupon school desa,tetapi school ni sgt cantik tau..school ni pon tlah mnang Anugerah sekolah lestari pringkat international 2010 tau!!hebatkan?hahaha..well tgk sekolah spelahkan..hehehe(gurau...)
Anyway,banyak gaklah knangan2 aku kat sni..antrenye kne dende trun padang tgh panas2 terik sbb tak siap  kerje math dgn bio,kne berdri dpan klas,knekan rakan2 kelas,ponteng dan macam2 lagi...
Ak jge seorg bkas pengawas kat sekolah ni dan jge bekas naib pengerusi kadet polis smk duam..tpi nme je pengawas dgn naib pengerusi..tpi buat krje tkde pon..(skrang dah insaf..hehehe)


                                                  Antre perkre nakal yang pernah kami lakukan..hehehe..sori cikgu..

                                        ex student smk duam..kelas 5 SAINS/AGAMA 2010


Tapi apa2 pon kami semue kat sni dah macam stu family dah...trutme skli plajar2 klas 5s/a..suke duke sume ktorng lalui bersme..bile raye ke ataupon ade ap2 program mcam kenduri ke ktorg akn ttp bersatu..time raye jgaklah ktorang akan konvoi rmai2 dri rmah ke rmah bdak2 klas ktorang...
Kat sni aku ade 4 org best friends yang gile2..Iaitu Azrul@ayoi,Shukri@shuk,haziq and rashid@acit..di mne  aku prgi diorg ttap akn ade di sisi aku..diorg jgaklah antre yang pling banyak membantu aku klau aku ade ap2 problem ke smade dlam pemblajaran mahupun dlam khidupan,diorg akn ttp bantu..
ktorg jgak ade beri nme utk kmplan ktorg ni iaitu F5(pehh..bajet giler..hahahaha)

                                         Dari kiri Ayoi,acit,shuk dan aku..mase ni haziq takde coz dielah yng ambikkan pic ni..

                                          Haziq..abang nakal..hahaha(nakallah sangat)

                                          Aku dan ayoi  bergambar lepas Koir sekolah
                       
Klau nak crite stu perstu mmg tak habislah..tpi stakat jelah yng mampu ak critekan...
Anyway,we're all happy to be just who we are..not who we don't...i love you all...i hope someday we can meet each other again..may Allah bless all of you..Assalamualaikum

6 comments:

k e y r i said...

lalalalalalalalalalalala xnk dgar~ :P

Dhia BellamiZam said...

ape mksd tersirat disebalik F5 tu??

Megat Khudri said...

entahlah..hehehe..

engku.efiesya.nur said...

budak nakal .biasa la tu ..huishh ..rindu sekolah lama :)

Megat Khudri said...

hehehe..samelah..

Anonymous said...

Ada gak gambar saya..